Ulepszone zarządzanie rozszerzeniami reklam w Google Ads

Redakcja
Ulepszone zarządzanie rozszerzeniami reklam w Google Ads

Google zapowiedziało wprowadzenie ulepszenia w zarządzaniu rozszerzeniami linków do podstron, objaśnień i informacji w witrynie. Ma to na celu wyświetlanie bardziej atrakcyjnych reklam dla odbiorców, a co za tym idzie zwiększyć ich współczynnik klikalności. 

Rozszerzenia reklam mają na celu dostarczanie użytkownikowi dodatkowych informacji o firmie oraz upraszczają interakcje z reklamami. W przeszłości dynamiczne linki do podstron, objaśnienia i dynamiczne rozszerzenie informacji o stronie, jeżeli zostały wprowadzone ręcznie, wówczas nie kwalifikowały się do wyświetlania w reklamie. W drugiej połowie marca automatyczne rozszerzenia wyświetlały będą się obok ręcznie stworzonych odpowiedników.

Aktualizacja umożliwi także wyświetlanie raportów dotyczących tych automatycznych rozszerzeń na stronie „rozszerzenia” w Google Ads.

Kiedy będziemy tworzyć linki do podstron, objaśnień i rozszerzeń informacji, będziemy mogli je dodawać na poziomie grupy reklam, kampanii lub konta. Według zaleceń Google trzeba skonsolidować rozszerzenia do poziomu, który ma sens dla konta oraz sprawdzić, czy będą one odpowiednie dla kolejnych poziomów.

Redakcja