Twitter shops już wkrótce – trwają testy

Redakcja
Twitter shops już wkrótce – trwają testy

Twitter ma ambicje podbić rynek e-commerce. Za pomocą nowej funkcji Twitter Shops ma na celu ułatwić zakupy w sieci. Nowa funkcja jest aktualnie w fazie testów. Kto z niej może skorzystać?

Twitter Shops to program pilotażowy, który ma sprawdzić, jak użytkownicy reagują na sugerowane produkty. Platforma chce sprawdzić, jakich doświadczeń zakupowych oczekuje społeczność. Zakupy mają być możliwe bez konieczności opuszczania aplikacji.

Aktualnie funkcja działa tylko na terenie USA. Dzięki niej sprzedawcy mogą opublikować na platformie 50 wybranych produktów, które będą wyświetlać się w danym profilu w serwisie. Nowość być może pojawi się w kolejnych krajach, natomiast sam Twitter nie potwierdził tych informacji.

Funkcja Twitter Shops wyświetla się w profilu sprzedawcy, po kliknięciu opcji „Wyświetl sklep”. Po wybraniu konkretnego produktu użytkownik będzie przekierowany bezpośrednio do kasy na stronie internetowej sprzedającego.

Redakcja