Polish Customer’s Choice Awards startuje w tym roku, podsumowując pracę największych polskich sklepów internetowych za 2023 rok. Już 18 kwietnia dyrektorzy najpopularniejszych marek spotkają się w Domu Zdrojowym w Sopocie, na zamkniętej gali rozdania nagród.
TrustMate to najpopularniejsze polskie narzędzie do zarządzania opiniami w internecie, z którego korzysta ponad 11 tysięcy firm na całym świecie, włączając w to największe sklepy internetowe w Europie.
– Najważniejsza jest dla nas wiarygodność opinii oraz transparentność ich wyświetlania, dlatego postanowiliśmy docenić największe sklepy internetowe w Polsce, którym przyświeca ta sama idea. Startujemy z projektem, który na podstawie danych TrustMate wyłania sklepy internetowe z najlepszymi opiniami potwierdzonymi zakupem. Zwycięzców chcemy nagrodzić w wyjątkowej atmosferze podczas zamkniętej gali rozdania nagród, gdzie będą mogli w spokoju świętować i wymieniać się doświadczeniami z innymi osobami z branży – mówi Maks Mielhorski, dyrektor marketingu TrustMate.
To wydarzenie rozpocznie projekt, jakim będzie cyklicznie odbywająca się gala i ranking pozycjonujący najlepsze sklepy w polskim e-commerce.
Oprócz samego rozdania nagród, nominowani do nagrody PCCAwards mogą liczyć na dużą dawkę wiedzy ze strony kolegów z branży podczas kilku zaplanowanych wystąpień. Na scenie zobaczymy osoby odpowiadające za e-commerce w takich firmach jak Martes Sport, Kubota, North.pl, Sklep Biegacza, Neonail, Strefa Tenisa, czy Sportofino.
Całość imprezy zwieńczy elegancki bankiet, podczas którego usłyszeć będzie można Monikę Wiśniowską-Basel, półfinalistkę Voice of Poland.
– Zależy nam na zapewnieniu dyrektorom sklepów internetowych wyjątkowego klimatu i miejsca, w którym raz do roku będą mogli odciąć się od różnego rodzaju propozycji firm usługowych i we własnym gronie spędzić miło czas – dodaje Mielhorski.
Przypominamy, że wstęp na event mają jedynie osoby zaproszone przez organizatorów.