Spotify dalej podbija rynek podcastów

Redakcja
Spotify dalej podbija rynek podcastów

Platforma Spotify nie zwalnia tempa w rozwoju. Tym razem padło na zakup dwóch platform związanych z marketingiem podcastowym: Chartable i Podsights. To kolejny krok zgodny z trendami, który ma na celu przyciągnięcie do siebie większa ilość słuchaczy. 

Co dadzą nowe nabytki platformie Spotify?

Za pomocą przejętych platform użytkownicy będą mogli obserwować, w jaki sposób słuchacze reagują na treści reklamowe. Możliwe będzie uzyskanie danych na temat tego, kto słuchał audycji oraz czy reklamy dotarły do słuchacza. Tym samym będzie można sprawdzić ich efektywność i czy została podjęta jakaś akcja przez słuchacza. Dokładniejsza analityka będzie pomocna dla reklamodawców podcastów globalnie.

To krok w kierunku jeszcze większej monetyzacji dla reklamodawców. Nowe funkcje mają pomóc w zrozumieniu sensu inwestycji w podcasty. Spotify chce w przyszłości rozszerzyć możliwości pomiarowe nie ograniczając się tylko do podcastów.

Redakcja