Publikacja od Meta, która pomoże markom budować zaangażowaną społeczność

Redakcja
Publikacja od Meta, która pomoże markom budować zaangażowaną społeczność

Facebook już nie raz zapowiadał powrót do korzeni, czyli nacisk na społeczność. Tym razem Meta opublikowała nowy przewodnik, który ma pomagać markom, jak najefektywniej wykorzystać społecznościowy potencjał social mediów. Publikacja ma zawierać dobre praktyki, które pomogą odnieść sukces. 

Nowy poradnik dla marek powstał w wyniku wieloletnich obserwacji serwisu, aby pokazać, jak ważna dla organizacji jest inwestycja w społeczność. W poradniku znajdziemy 39 stron porad, w jaki sposób m.in. wykorzystać narzędzia Meta. Nie zabrakło również case studies znanych firm np. Canva, która znanym narzędziem dla marketerów. Podręcznik zawiera praktyczne rozwiązania w zakresie mierzenia celów, efektywności, czy ROI budowania społeczności.

Poradnik dostępny jest w języku angielskim w sekcji Business Community.

Redakcja