ODKRYJ NIESKOŃCZONY POTENCJAŁ E-COMMERCE – Konferencja stacjonarna dla menadżerów
i właścicieli biznesów e-commerce 18 kwietnia 2023 roku w Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum.
W dobie rozpędzonych zmian i pojawiających się nowych trendów, które odciskają swoje piętno na sklepach online i zachowaniach konsumentów, jako menedżerowie i właściciele biznesów e-commerce musimy trzymać rękę na pulsie, aby nie pozostać w tyle.
Zobacz już DZIŚ, dokąd zmierza przyszłość e-commerce i odpowiednio się na nią przygotuj, aby móc skalować swój biznes nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych! Gwiazda wieczoru, prosto ze Stanów Zjednoczonych, Jeff Lucas, opowie Wam o potencjale filmów wideo i zakupów na żywo.
Porozmawiamy także o rozwiązaniach związanych ze sztuczną inteligencją, o technologiach NFT i blockchain, a także odbędziemy pasjonującą debatę o kierunku, w którym podąża przyszłość e-commerce.
Jeśli chcesz, aby rok 2023 był rokiem sukcesów Twojej firmy w kanale e-commerce,
po prostu nie może Cię zabraknąć na naszym wrocławskim wydarzeniu.
Na konferencji odbędzie się premiera książki Kamili Gębik: „Przyszłość e-commerce fashion i beauty” (papierowa wersja, e-book, NFT książki).
Weź udział, jeżeli: zarządzasz sprzedażą e-commerce i chcesz skalować biznes, szukasz rozwiązań, które pozwolą Ci być o krok przed konkurencją, budujesz strategię i szukasz możliwych optymalizacji kosztowych
Koszt biletu 499 zł netto dla dyrektorów i managerów e-commerce i 1499 zł netto dla usługodawców e-commerce. Zakup biletu poprzez formularz rejestracyjny na stronie oficjalnej konferencji www.trendyecommerce.pl
Ponad 100 OSÓB Z BRANŻY, REWELACYJNY NETWORKING I DUŻA DAWKA WIEDZY
Jeff Lucas Chief Revenue Officer, Firework „How Live Streaming can change your business”.
Artur Pajkert, CMO w cyber_Folks, „AI– czy sztuczna inteligencja może już dziś pomagać w
e-commerce?”
Kacper Gugała, Regional Manager Poland w Shopware, „Piękna historia – jak zbudować biznes e-commerce, który pomaga innym?”
Boris Ejsymont, CBO GO2NFT, „The future of NFTs”
Łukasz Hodorowicz, „Cena jako narzędzie perswazji. Czyli kiedy 100 zł nie równa się 100 zł? Jak wpływać na decyzję konsumenta za pomocą cen i kontekstu w e-commerce”.
Paweł Gierszewski, „Head of E-commerce Development CEE, Współczesny list do św. Mikołaja”.
Leszek Ślazyk, Redaktor naczelny portalu www.chiny24.com, Debata o przyszłości e-commerce.
dr Leszek Bukowski, Senior AI Specialist Edrone Debata o przyszłości e-commerce.
Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej Debata o przyszłości e-commerce.
SHOPWARE, MERCE, CYBERFOLKS, SALESTUBE, FIREWORK, DHL, GO2NFT, SEO360, TROL INTERMEDIA
KAMILA GĘBIK – CEO KAMMEDIA
https://www.linkedin.com/in/kamilagebik/
https://www.linkedin.com/company/kammedia/
TOMASZ KUREK – CEO AKAT CONSULTING