Google testuje oznaczenie reklam

Redakcja
Google testuje oznaczenie reklam

Google potwierdziło prowadzenie testów nowego oznaczenia reklam. Projekt przypomina zieloną ramkę, która miała być wdrożona już w 2017 roku. Nowy wygląd etykiety ma pomóc użytkownikom odróżnić reklamę od wyników organicznych. 

Nowa etykieta vs stara etykieta

Wygląd nowej etykiety będzie się różnić od aktualnego nie tylko zieloną ramką, ale również brakiem tekstu w samej etykiecie oznaczenia reklamy. Dotychczasowy wygląd może utrudniać  identyfikację wyników, które są reklamami.

Google w ostatnim czasie sporo eksperymentuje, aby pomóc użytkownikom łatwiej identyfikować markę lub reklamę w wynikach wyszukiwana. Jakiś czas temu pojawiły się pogłoski o testowaniu faviconów w reklamach tekstowych. Wszystkie te wysiłki mają na celu poprawę obsługi użytkowników na stronie wyników wyszukiwania.

Redakcja