Redakcja

„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360

„Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?” Odpowiedź poznasz na bezpłatnym webinarze Brandly360
Spis treści

Automatyzacja cen, wyzwania związane z implementacją strategii dynamic pricingu w e-commerce, korelacja pomiędzy możliwościami, jakie oferuje sztuczna inteligencja w kontekście optymalizacji cyfrowej półki, historie wdrożeń oraz wyzwania związane z budowaniem przewagi konkurencyjnej poprzez dynamiczne dostosowanie cen produktów na podstawie aktualnych, jakościowych danych — wszystkie te obszary zostaną omówione na bezpłatnym webinarze „Dynamic Pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność? Praktyczne tipy od Brandly360”, który odbędzie się 12 marca o godzinie 12.

Dynamic pricing i AI w e-commerce

Praktyczne tipy w obszarach automatyzacji cen

Spotkanie online, które z ramienia Brandly360 poprowadzą Miłosz Nowakowski, dyrektor sprzedaży, Karol Krykwiński, pricing manager oraz zaproszeni Eksperci e-commerce: Paweł Borowik, Head of Sales ICEA i Wojciech Jażdżewski, CEO Loyalemon zostało przygotowane pod patronatem medialnym redakcji: Marketing Przy Kawie i Digital Now! Magazine. Webinar skupia się na automatyzacji cen i roli sztucznej inteligencji w e-commerce. Wydarzenie zostało zaprojektowane w taki sposób, aby wspólnie przyjrzeć się zaawansowanym algorytmom wykorzystującym sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe zarówno w zakresie kształtowania cen, jak i szerzej w kontekście wspierania działań w e-commerce. Prowadzący, eksperci, praktycy e-commerce wraz z uczestnikami omówią także, jak istotne jest ciągłe monitorowanie danych (które obejmuje zarówno wskaźniki rynkowe, dotyczące popytu, dostępności, a także analizę zachowań konsumentów) w kontekście skutecznego reagowania na zmienne warunki rynkowe. Zachęcając do rejestracji, Miłosz Nowakowski, prowadzący webinar, podkreśla:

Biorąc pod uwagę, że innowacje technologiczne idą w parze z rozwojem e-commerce, a automatyzacja cen (szczególnie w kontekście szybkiego postępu sztucznej inteligencji) wpisuje się w ten trend, zastanowimy się, jak silna jest ta zależność. Omówimy również istotę dynamic pricingu, wyzwania i korzyści związane z dostosowaniem tego rozwiązania do e-commerce. Zastanowimy się także, gdzie przebiega granica pomiędzy tym, co w e-commerce w obszarze wsparcia sztucznej inteligencji pozostaje atrakcyjne do wykorzystania a co już konieczne i niezbędne, aby budować przewagę nad konkurencją, właściwie kształtować ofertę, a w konsekwencji – skalować zyski.

Działasz w e-commerce? Dołącz do spotkania online i bezpłatnie!

Brandly360 wraz z Partnerami zapraszają do rejestracji i udziału w webinarze e-sprzedawców i osoby śledzące nowości w branży. To spotkanie dedykowane pasjonatom analityki i technologii, pricing managerom, specjalistom odpowiedzialnym za rozwój produktu, e-commerce managerom reprezentującym różne sektory e-handlu oraz rozmaite poziomy w strukturze zatrudnienia (liderów e-commerce, dyrektorów departamentów, managerów C-level, specjalistów). Organizator podzieli się praktycznymi wskazówkami i realnymi przykładami implementacji rozwiązań typu dynamic pricing. Tymczasem na wszystkich uczestników, którym zależy na skalowaniu sprzedaży, chcących pogłębić wiedzę na temat skutecznego wdrożenia strategii automatyzacji cen, czeka bonus w postaci skorzystania z konsultacji ze specjalistą Brandly360. Weź udział w dyskursie związanym ze zwiększaniem biznesowego potencjału, monetyzowaniem wartości organizacji, skalowaniem e-firm.

Zapisz się tutaj:
https://brandly360.com/pl/webinar-dynamic-pricing-i-ai-w-e-commerce/

Wydarzenie współtworzą

Patronat medialny:
Marketing Przy Kawie
Digital Now! Magazine

Partnerzy:
ICEA
Loyalemon

Digital Now! Magazine
Zarządzanie doświadczeniem klienta
Nowy numer:Zarządzanie doświadczeniem klienta
DIGITAL NOW! MAGAZINE

ICEA S.A.
ul. Polska 114
60-401 Poznań

NIP: 7811993323
KRS: 0000986203

redakcja@magazyndigital.pl

0
KOSZYK