
nr1
01/21Czego Twój biznes Potrzebuje teraz?
Dynamika wzrostu wydatków na reklamę online wzrasta z roku na rok, kolejny raz reklama online wyprzedziła offline. W tym numerze magazynu omawiamy działania marketingowe, w jakie warto zainwestować w niepewnej sytuacji rynkowej oraz jak przygotować się na zmienne realia biznesowe.
Digital now!
- Strategia marki – dlaczego potrzebujesz jej zawsze, a nie tylko teraz?
Seo now!
- Wyszukiwania zero-click – czym są i jak sobie z nimi radzić?
- W jaki sposób skutecznie pozycjonować lokalny biznes w czasach popandemicznych?
E-Commerce now!
- Jak pandemia covid-19 wpłynęła na rozwój e-commerce?
- Na co należy zwrócić uwagę przy tworzeniu swojego pierwszego sklepu internetowego?
Digital now!
- Migracja strony – przygotowanie, weryfikacja i najczęstsze problemy
Content now!
- Algorytm MUM. Co wiemy? Czy mamy się czym martwić?
- Czy da się przechytrzyć algorytm Google?
e-business now!
- Fenomen dobrych opinii, czyli jak budować zaufanie do sklepu internetowego?
- Jak pandemia zmieniła e-commerce?
- Jak dbać o reputacje firmy wt sieci i wyprzedzić potencjalny kryzys?
kompedium
- Jak przygotować się do black friday i cyber monday?
zapytaj o seo offline

nr2
02/21Przygotuj swój biznes na nowy rok
Miniony rok przyniósł wiele zmian w świecie biznesu online. Zgodnie z założeniami Metaverse, wkrótce do przestrzeni digitalowej przeniosą się wszystkie nasze dzieciny życia: handel, usługi i rozrywka. Jak przygotować swój biznes do tych zmian w 2022 roku? Tego dowiecie się z drugiego wydania „Digital Now! Magazine”.
ZaPlanuj 2022 rok!
- Jak stworzyć mediaplan i ustalić budżet na 2022 roku?
- Na co musisz zwrócić uwagę podczas tworzenie efektywnych reklam w 2022 roku?
- Co zmieni się w prawie dla firm w 2022 roku?
- Bezpieczny sklep internetowy w 2022, czyli jaki?
- Mniej znaczy lepiej? O contencie w 2022 roku
- AI w tworzeniu treści. Czy nie potrzebujemy już copywriterów?
- Kluczowe wskaźniki efektywności w biznesie online, które warto wziąć pod uwagę w nowym roku?
- Efektywny marketing na rok 2022 – zaplanuj krok po kroku
- Trendy graficzne na rok 2022
- SXO – połączenie SEO i UX przyszłością digitalu
trendbook i prognozy
- Prognozy ekspertów dla e-Commerce i nie tylko!
Podsumowanie roku 2021
- Socialmediowy wyścig platform 2021
- SEO Newsy – 10 najważniejszych zmian w SEO w 2021 roku
e-commerce now!
- Płatności subskrypcyjne w e-Commerce
- Blaski i cienie różnych metod działalności e-Commerce
google now!
- Algorytm MUM. Co wiemy? Czy mamy się czym martwić?
- Czy da się przechytrzyć algorytm Google?
- Dlaczego warto zaimplementować Google Analytics 4 już teraz?
adveRtising now!
- Czy Voice Search doprowadzi do rewolucji SEO?
- Po co i jak mierzyć skuteczność komunikacji SMS?
business now!
- Niech Twój biznes będzie Agile!

nr3
01/22Ekspansja zagraniczna – jak skutecznie sprzedawać na wielu rynkach?
III numer Magazynu Digital w pełni poświęciliśmy tematowi ekspansji zagranicznej. Aktualna sytuacja geopolityczna w dużym stopniu wpłynęła na działania komunikacyjne marek, a także wyniki reklam w niektórych branżach. Ostatnie lata pokazują nam, jak łatwo o destabilizację. Dlatego drogowskazem dla e-commerce powinny być elastyczność, dywersyfikacja oraz śmiałe decyzje o szukaniu nowych rynków.
Ekspansja zagraniczna
- Ekspansja zagraniczna – gdy w jednym kraju robi się zbyt duszno
- O co musisz zadbać, by skalować swój e-commerce za granicę?
- Niezbędne funkcjonalności platformy e-commerce wspierające sprzedaż międzynarodową
- Najpierw PIM później cały świat – jak systemy zarządzania informacją o produkcie pomagają w ekspansji na rynki zagraniczne?
- Tworzenie person krok po kroku – jak skuteczniej docierać do odbiorców na rynkach zagranicznych?
- Co kraj to obyczaj. Jak dogadać się z klientem e-commerce za granicą?
- Przygotowanie konta Google Ads na ekspansję zagraniczną
- 10 zasad SEO, o których należy pamiętać przy ekspansji zagranicznej
- O jakie elementy trzeba zadbać, aby pozycjonować serwis na rynkach zagranicznych?
- Jak wykorzystać trend live commerce, by ekspansja Twojego biznesu na rynki zagraniczne odniosła sukces?
- Go global: influencer marketing sposobem na podbicie nowych rynków
- Trendy i rozwój płatności zagranicznych w e-commerce
- Jak zorganizować swoje dane przechowywane w CRM-ie w momencie kiedy planujemy ekspansję zagraniczną?
- Wyszukiwarki na świecie
- Europa jest otwarta na e-commerce: case study produktu trudnego do sprzedaży online SEO newsy
SEO Newsy
Performance marketing
- Modele atrybucji – wszystko, co powinieneś o nich wiedzieć
- Allegro kontra Amazon – co wybrać?
E-commerce
- Jak przygotować strategię generowania ruchu SEO w e-commerce?
SEO
- SEO od zera w rok – jakie efekty można osiągnąć?
- Etapy consumer journey, na których warto inwestować w pozycjonowanie
UX
- UX writing a copywriting – czego potrzebujesz w swoim biznesie?
Sprzedaż online
- Customer journey: od googlowania do zakupu, czyli jak podwójnie monetyzować ruch?
Obsługa klienta
- Jak zbudować efektywny zdalny zespół obsługi klienta w 2022?
Zapytaj o SEO offline
Rabaty

nr4
02/22E-commeRce od a do z
W IV numerze Digital Now! Magazine ponad 20 autorów wzięło na warsztat każdy aspekt sprzedaży w internecie – od momentu założenia sklepu poprzez dostarczenie ruchu, logistykę, optymalizację konwersji aż po budowanie społeczności wokół marki. To kompendium pozwoli nie tylko uporządkować wiedzę, ale pomoże również mierzyć się z obecnymi wyzwaniami na rynku.
- Wywiad: Czy e-commerce jest dla każdego?
- Jaki silnik wybrać dla e-sklepu?
- Użyteczny sklep, czyli jaki? Zaprojektuj sklep dla klienta
- Reklamacje, zwroty towaru i inne elementy warte uwagi podczas prowadzenia sklepu internetowego
- Google Analytics na sterydach – jak wzbogacić swoje dane?
- Privacy & cookieless – czy jesteśmy na to gotowi?
- W jaki sposób budować strategie cenowe, które zwiększają rentowność biznesu?
- Płatności odroczone wychodzą z niszy
- E-merchandising ki diabeł?
- Jak będzie wyglądała przyszłość e-commerce? Prognozowanie subiektywne
- Jak lojalizować klientów sklepu internetowego?
- Jaką strategię SEO przyjąć dla e-sklepu w zależności od branży?
- Wyszukiwanie głosowe: jak zmienia się wyszukiwanie produktów w e-commerce?
- 6 metod na zwiększenie wartości koszyka
- Tworzenie społeczności sklepu e-commerce – czy to ma sens?
- Promocja e-sklepu w różnych kanałach
- Badania w e-commerce. Czy NPS ma sens w sprzedaży online?
- Jak walczyć o porzucone koszyki – strategie dla marketerów
- Automatyzacja marketingu w e-sklepie – ułatwia procesy czy generuje koszty?
- Od potrzeb klienta do zysku firmy – automatyzacje w e-commerce
- W jaki sposób skutecznie sprzedawać na Allegro?
- Zagraniczny magazyn w modelu fulfillment – obowiązki podatkowe i księgowe
- Wizerunek w sieci, czyli dlaczego Twój e-sklep potrzebuje artykułów sponsorowanych?
- Rekrutacja e-commerce managera
ZaPytaj o SEO
Rabaty

nr5
03/22Marketing i sprzedaż
W V numerze Digital Now! Magazine odpowiadamy na pytania: Czy marketing równa się sprzedaży? Gdzie tak naprawdę kończy się rola działu marketingu, a gdzie rozpoczyna sprzedaż? Z artykułów dowiesz się również, kto obecnie wygrywa walkę o klienta.
- Dlaczego sprzedaż potrzebuje marketingu? Jak wspierać nowoczesnego klienta?
- 8 praktyk na wzrost konwersji w e-commerce
- Kierunek B2B e-commerce – czas start!
- Jak PIM pomoże Ci sprzedawać więcej?
- Cross-selling i up-selling – techniki, które zwiększają wartość koszyka zakupowego
- Kampanie reklamowe napędzające sprzedaż
- Remarketing leadów – praktyczny poradnik, jak przygotować proces od A do Z
- Jak zbudować ofertę promocyjną w e-commerce?
- O czym musisz pamiętać, tworząc strategię cenową na marketplace’ach?
- Growth hacking to proces!
- Doświadczenia klienta – jak się komunikować, aby budować idealny związek z Twoim odbiorcą?
- Strategia, która przyciąga jak magnes. Na czym polega inbound marketing?
- Jak przygotować biznes na święta w trudnych czasach?
- Nieuczciwe praktyki rynkowe w e-commerce i sposoby jak z nimi walczyć
- Czym tak naprawdę jest feed produktowy?
- Jakie czynniki wizualne e-sklepu z branży fashion i beauty decydują o jego sukcesie?
- Grywalizacja w e-commerce
- Jak złowić złotą rybkę i nie zbankrutować – zero waste video marketing
- Jak prowadzić skuteczne działania na TikToku dla marki?
- Jak zwiększyć skuteczność contentu w sklepie internetowym?
- Automatyzacja i content marketing – jak łączyć działania, by zwiększać efektywność?
- Ciekawa karta produktowa - jak tworzyć opisy, które działają?
- Dlaczego powinieneś korzystać z Google Analytics 4 od teraz?
- SEO a sezonowość: jak utrzymać wysoką konwersję w trudnej branży?